Kelab Blogger Ben Ashaari

Thursday, 3 October 2013

Ala-ala burung hantu ..


Assalamualaikum w.b.t.. Entri malam-malam ni pasal burung hantu la pulak.. Memang sesuai la kan sebab burung hantu kaitnya banyak dengan malam.. Hehe.. Tapi bukan nak cerita pasal burung hantu pun.. Tapi cerita macam burung hantu.. Korang dah boleh agak kot..

Tidak lain dan tidak bukan, Zara kan suka bangun tengah-tengah malam.. Ataupun pukul 3, 4 pagi.. Papa ok je Zara.. Eraz ambil positif.. Yang penting, Zara bangun masa tu, tak menangis pun.. Tapi mungkin sebab dia dah lama tidur.. Lepas-lepas tu, tidur la balik..

Positifnya, dalam masa yang sama, jika Zara bangun dan tidur balik, lepas tu, boleh lah papa study sikit-sikit kan.. Maklum la dah jadi student semula.. Haha..

11 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.