Saturday 19 October 2013

Otak jammed !

Assalamualaikum w.b.t.. Pagi-pagi lagi otak dah jammed! Dah macam-macam masalah.. Kalau nak cerita semua ni, memang berjela-jela la.. Pagi, bermula dengan kelas pelajar-pelajar baru.. Ada lagi yang nak register tapi dokumen sokongan tak cukup.. Eh! Apahal cikgu.. Dokumen cikgu tak cukup, kenapa nak desak-desak kita kan.. Petang pulak ada program pengisian borang perjanjian.. 100% terlibat.. Kelas mereka habis pukul 2.30.. Pukul 3.00 start program tu.. Habis? 

Dan ada satu perkara lagi yang berlaku hari ni melibatkan keluarga.. Kalau boleh, memang nak libatkan diri.. Dah cerita semua pada isteri apa yang akan berlaku hari ni yang membuatkan Eraz tak dapat join.. Cuma difikirkan akan tanggapan.. Disebabkan satu perkara yang tiba-tiba berlaku, risau satu tanggapan negatif kita dapat.. Adoi.. Sakit kepala wei..

Teruskan untuk siapkan bajet!


Gambar bersumberkan Google!

9 comments:

  1. harap semuanya boleh diselesaikan dengan tenang ye eraz...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyaallah dan Alhamdulillah.. Semua berjalan dengan lancar..

      Delete
  2. semoga semuanya dipermudahkan...insya Allah...^_^

    ReplyDelete
  3. memang kalutkan Eraz....sabar yea....

    ReplyDelete
  4. saya doakan semoga segala urusan eraz akan dipermudahkan

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.