Friday 25 October 2013

Jangkaan Keputusan Separuh Akhir ke 2 Piala Malaysia Kelantan lawan ATM


Jangkaan Keputusan Separuh Akhir ke 2 Piala Malaysia Kelantan lawan ATM | Assalamualaikum w.b.t.. Keadaan seperti yang diatas tu memang telah dijangka.. Ini semua sempena perlawanan bola antara Kelantan dan ATM untuk Separuh Akhir Kedua malam ni.. Gambar tu Eraz petik di mStar Online.. Untuk Eraz bersesak-sesak macam ni, sorry la.. Baik tengok dengan family di rumah..

Tapi paling dipuji ialah semangat mereka! Tak kira umur, semua ada.. Cuma tentang kelakuan, susah nak komen.. Apa-apa pun, macam tajuk entri di atas, apa keputusan yang korang inginkan? Bagi Eraz semestinya Kelantan yang akan menang dan mara ke peringkat akhir kan.. Lawan dengan Sarawak atau Pahang? Tak tahu la tu..

#Sama-sama kita tunggu keputusan bila habis perlawanan nanti..

6 comments:

  1. meriahnyer..hehehe..

    ReplyDelete
  2. ATM memang terbaik tapi Kelantan Lagi baik....akak sokong ATM tapi semangat Kelantan tu yang membuatkan pasukannya menang......! kecewa beb ATM kalah....huhu

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.