Kelab Blogger Ben Ashaari

Sunday, 13 October 2013

Berjaya !


Assalamualaikum w.b.t.. Susunan plan hari ini hampir berjaya.. Yang banyak telah diselesaikan.. Tinggal dua perkara lagi kot.. Itu petang ni la pulak.. Kebanyakan barang tu dari bilik ke-3.. Tong cat tu pula masa nak cat semua seluruh rumah.. Memang tak boleh guna dah pun.. So buang!

Rumput pun berjaya di rata kan.. Rasa macam baru je potong hari tu.. Tapi dah panjang balik.. So arini amek peluang 'gotong royong' sendirian 'mengemas'kan rumput tu.. Yang penting, rumput cantik, badan berpeluh!


Eraz memang seorang yang suka membeli surat khabar.. Itu yang berlambak tu.. Sebelum ni pernah bawa balik kampung sebab pakcik ada buka kedai runcit.. So memang nak guna paper.. Tapi kali ni, mungkin setengah bawa balik kampung dan setengah lagi buang kot..

Apa-apa pun, bilik ke-3 sekarang tersusun dan tak banyak barang dah.. Senang la sikit nak bersenam..! :)

Published with Blogger-droid v2.0.10

5 comments:

  1. Amboi rjinnya...hehehe..:D
    Lyeen pun jenis yg suka beli newspaper..
    Bila ada nk guna sellau je dtg bilik lyeen..hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau dah rumah kita, kena kita la buat kan.. Hehe..

      Delete
  2. Replies
    1. Semua orang akan bertindak macamtu punye..

      Delete
  3. akak pun baru kemas rumah sehari sebelum raya, sampai pening-pening kepala...huhu...

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.