Kelab Blogger Ben Ashaari

Wednesday, 2 October 2013

Bermulalah kehidupan seorang pelajar !


Assalamualaikum w.b.t.. Bermulah hidup seorang pelajar sambil bekerja yang mana perlu membaca buku semula demi menyiapkan assignment dan menduduki final exam nanti.. Adoi.. Bila dapat buku-buku tu, tergerak juga di hati, 'aku kena betul-betul disiplin kan diri ni..'.. Apa-apa pun, pendaftaran sudah.. Jadi tibalah masanya Eraz kembali bersengkang mata untuk baca buku-buku tu dan buat research!! Good Luck untuk diri sendiri..

Published with Blogger-droid v2.0.10

22 comments:

  1. Good Luck! Salam kenal dari blog sheila ^_^

    ReplyDelete
  2. hu.. banyak dugaan belajar sambil bekerja tu. good luck bro eraz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akan ku cuba harungi.. Haha.. Giler ayat..

      Delete
  3. good dan selamat menenpuh alam belajar kembali..^^

    ReplyDelete
  4. good luck eraz..kena bahagikan masa utk isteri,anak kerja dan belajar..insyallah...eraz boleh buat...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Harap-harapnya gitu la.. Hehe.. Amin..

      Delete
  5. Goodluck! Belajar rajin2 tau! hahaha XD

    ReplyDelete
  6. kena buat bersungguh-sungguh.....

    ReplyDelete
  7. good luck ! kite pjj ni pon belom lg nak dftar..mcm takut pon ade..cmne eh cmne

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.