Kelab Blogger Ben Ashaari

Wednesday, 30 October 2013

Wordless Wednesday #30


Published with Blogger-droid v2.0.10

28 comments:

  1. setuju sgt bro..sebab aku pernah merasa 3 bulan anak aku tepaksa ditaha dekat wad...rasa cukup derita sebab tak dapat jaga nak dgn tangan sendiri...sekarang aku sanggup ambil cuti tuk jaga anak sendiri

    ReplyDelete
  2. sangat2 bersetuju,sebab masa itu tak akan berulang lagi untuk seseorang anak...

    ReplyDelete
  3. betul tu eradz..anak adalah segala-galanya

    ReplyDelete
  4. kadang-kadang syg anak lebih dari syg isteri. hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fuyoo.. Jeles isteri kalau baca ni.. Hehe..

      Delete
  5. bila anak-anak dah besar mesti rindu nak jaga anak time kecik

    ReplyDelete
  6. Anak ada permata hati cahayamata untuk mengeratkan antara dua insan bernama suami-isteri.

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.