Kelab Blogger Ben Ashaari

Wednesday, 23 October 2013

Nampak tak?



Assalamualaikum w.b.t.. Lepas Eraz snap gambar-gambar ni, hujan turun lebat juga.. Lepas tu lebih kurang lepas Maghrib, hujan reda.. Dah macam musim tengkujuh juga kat KL ni.. Tapi bukan itu motifnya Eraz buat entri ni...

Berbekalkan dengan tajuk 'Nampak tak?' tu, Eraz fokus pada kesesakan lalu lintas yang telah menjadi perkara biasa kat sini.. Jika tiada kesabaran dan tolak ansur, habis la..Nasib baik la Kelantan tak macam ni kecuali musim perayaan..

#Alhamdulillah..

Published with Blogger-droid v2.0.10

12 comments:

  1. Replies
    1. Kenderaan bagaikan semut? Menarik..

      Delete
  2. kalau Ms duduk kt K.L mesti hari2 sakit kepala sebab Ms x leh tengok sesak ni2 sebab mudah rasa serabut huhu

    ReplyDelete
  3. satu issue yg menyesakkan dada.. :)

    ReplyDelete
  4. jem itu adalah WAJIB diKL.hehehe.. dah biasa dah. pernah juga sampai 3 jam baru sampai rumah

    ReplyDelete
  5. saujana jauh pemandangan.......

    ReplyDelete
    Replies
    1. saujana jauh pemandangan yang indah.. hehe..

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.