Kelab Blogger Ben Ashaari

Sunday, 20 October 2013

Bila Papa yang siapkan Zara..


Assalamualaikum w.b.t.. Bila papa yang siapkan Zara, gini la jadinya.. Bedak memang bertaburan.. Yang jelas, tengok warna seluar dan stoking tu.. Seluar purple, stoking hijau.. Mama kata tak matching!! Haha.. Baru ni dah sekali, Eraz tengok-tengok stoking dah bertukar.. Bukan sengaja tapi susah nak cari sebab banyak dan kecik kecik je stoking-stoking dan sarung tangan..

Masa aktiviti Zara dan papa ni berlaku, mamanya pergi solat Maghrib! Mamanya yang mandikan dan papanya yang siapkan.. Itu namanya bekerjasama.. Hehe..

Published with Blogger-droid v2.0.10

16 comments:

  1. baju matching tak dengan seluar tu bro eraz?..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdullillah.. Baju matching.. Haha..

      Delete
  2. assalamualaikum eraz....hehehee kena lebih praktis ni...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikummussalam.. Dah maju dah ni.. Haha..

      Delete
  3. takpelah eraz, color blocking pulak sekali sekala.heheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes! Color block cantik juga kan...

      Delete
  4. suke baby ^_^ hehe
    singgah sini http://syiralokman.blogspot.com/
    "Semua penulis akan mati. Hanya karyanya yang akan terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang akan dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti "
    - Saidina Ali bin Abi Talib-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih Syira sebab singgah sini..

      Delete
  5. comelnya bunyi entry masa baca :')))
    Singgah sini kalau free :)
    http://mashimaaru.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. Waalaikummussalam.. Sama-samalah kita..

      Delete
  7. tak per belajar......baru anak pertama...hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe.. Inilah hobi sekarang.. Hehe..

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.