Kelab Blogger Ben Ashaari

Tuesday, 15 October 2013

Baru sekali dalam seumur hidup !


Assalamualaikum w.b.t.. Seingat Eraz la, rasa macam baru sekali dalam hidup ni, Eraz tak balik beraya Aidiladha kat kampung.. Itu pun masa first time menjejak kaki di Kolej Matrikulasi Melaka.. Masa tu program setahun je lepas tu raya Aidiladha kat sana kan cuti sehari je.. Kebetulan kena pula di tengah-tengah minggu..

Masa tu, bangun pagi-pagi pergi solat sunat raya Aidiladha then join program sembelih lembu.. Tak lama kat situ, sakit kepala.. Mungkin tengah panas dan bau banyak darah kot.. Bercampur first time tak dapat balik kampung.. Haha.. Naik ke bilik, tidur kot.. Lepas tu dah lupa apa berlaku..

Panjang pula ceritanya.. Padahal nak cerita tentang first time tak balik raya haji je pun.. Lepas daripada tu, memang Eraz balik kalau raya Haji.. Masa belajar kat USM, balik! Hehe..

#Salam Aidiladha semua!!

4 comments:

  1. ehehee , untungla , samela , wat mase nih CP tak pernah lagik raya kat tempat lain selain kampung CP , tataw la kalaw CP dah kahwin nanti , mesti nak kena tuka giliran , ye tak ?? ehehehe ~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haaa.. Kalau dah kahwin, kena pandai pandai bagi la.. Itu pun kalau kampung jauh jauh la.. :)

      Delete
  2. kalau satu negeri senang sikit...

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.