Kelab Blogger Ben Ashaari

Tuesday, 29 October 2013

Segmen: Pencarian Boglist Bulan November


Assalamualaikum w.b.t.. Kalau dulu-dulu, memang Eraz sangat aktif join segmen.. Tapi sekarang, masa tu kurang sikit.. Tapi kalau sempat macam malam ni, Eraz boleh join.. Tanda support.. So siapa-siapa yang nak join segmen ni, boleh klik banner di atas..

19 comments:

  1. waa tak sangka la eraz join segmen yang tak seberapa ni. terima kasih dan good luck ye. senarai peserta dah update. boleh start terjah ^_^
    http://ape-kinah.blogspot.com/2013/10/assalamualaikum-semua-di-bawah-antara.html

    ReplyDelete
  2. terasa blogger dihargai bila Eraz join segmen dorang....good luck Eraz.....

    ReplyDelete
  3. all the best Eraz..selamat bersegmen

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum..
    good luck ... :)

    jom join GA saya jgk :) hehe
    http://contest-sanasini.blogspot.com/2013/10/giveaway-klik-join-menang-by-aienn-mohd.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikummussalam.. Terima kasih dan insyaallah..

      Delete
  5. BBL pun join jugak segmen ni. singgah nak wish gud luck ya

    ReplyDelete
  6. good luck eraz....
    bby sihat ker pagi nie...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih Anim.. Alhamdulillah sihat..

      Delete
  7. A'salam... dtg nak menyibuk dkt sini, hehehee... blh gitu :P

    slmt bersegmen ye :D

    http://awanflufy.blogspot.com/2013/10/segmen-pencarian-boglist-bulan-november.html

    ReplyDelete
  8. Assalamualaikum.. Goodluck =D Zati dtg dari segmen yg sama ^_^

    ReplyDelete
  9. datang singgah sini dari segmen yg sama...

    ReplyDelete
  10. Balas kunjungan di sini :) http://twinkleeestar.blogspot.com/

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.