Kelab Blogger Ben Ashaari

Sunday, 13 October 2013

Pengalaman baru bersama Zara Faleesya

(Gambar Hiasan)

Assalamualaikum w.b.t.. Hari ni kali pertama Eraz mandikan Zara.. Bukan sebab Mamanya tak de, tapi saje nak biasakan diri.. Mana la tahu masa tu Eraz kena jaga Zara sorang-sorang atau Mama Zara demam ke kan.. Pertama kali pegang masa nak mandikan, seriau juga.. Risau jatuh.. Mana nak pegang, mana nak siram air, mana nak sabun kan.. Hehe..

Apa-apa pun, berjaya.. Eraz try dari awal ke akhir, sampailah Zara lengkap berpakaian dan rambut di sikat.. Alhamdulillah.. Lepas ni boleh la buat sorang-sorang kot.. Best juga dapat mandikan anak ni.. Pengalaman baru hari ni sebab selama ni, mama dia je mandikan.. Hehe..

#Tapi Eraz tak mandikan Zara macam dalam gambar tu.. Hehe..

11 comments:

  1. Replies
    1. Sib baik tulis gambar hiasan ya.. Haha..

      Delete
  2. ha'ah.. lia pun ingat tu gmbr sebenar.. nmpk mcm zara je.. hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kebetulan budak dalam gambar tu ada iras kan... Tapi takde rambut..

      Delete
  3. la ingatkan zara. tak pe eraz, kalu tak mencuba, tak rasalah pengalaman mandi anak sendiri kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada gambar kami.. Tapi seksi sangat la.. Habis semua aurat nampak.. Haha..

      Delete
  4. eh okla tu berlatih.. jarang lelaki nak buat tau... asalasan takot.. huhu... tahniah dpt lakukannya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kena juga buat... Anak sendiri kan..

      Delete
  5. satu pengalaman manis dapat mandikan baby sendiri.....

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.