Kelab Blogger Ben Ashaari

Wednesday, 23 October 2013

Selamat Malam..


Assalamualaikum w.b.t.. Hanya nak publish entri tah apa-apa.. Hilangkan boring sebenarnya.. Selamat Malam semua.. Rasa macam awal giler nak tidur.. TV duk on drama Korea kat TV9.. Pemandangan malam pula dengan lampu-lampu kuala lumpur..

#Esok nak sambung kursus di hari kedua!

Published with Blogger-droid v2.0.10

16 comments:

  1. Waa.. Bright lights outside excites me a lot : ) Untungnya dapat experience pemandangan tu. Huhu. Night, bro : )

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Best sebab dapat tidur dengan sebarang masalah.. :)

      Delete
  3. huiyoo..nampak mata je. tapi saya kalau duk hotel pun mmg tido awal sbb bosan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Malu nak nampakkan semua.. Ada je kawan-kawan ajak keluar dan lepak.. Cuma semalam macam malas.. Malam ni, insyaallah.. :)

      Delete
  4. Replies
    1. Dah siang nak masuk malam balik.. :)

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.