Friday 11 October 2013

Impak nak raya Haji !


Assalamualaikum w.b.t.. Walaupun hari raya Haji boleh dikatakan lambat lagi sebab Selasa kan, tapi jalan raya di Kelantan semalam dah dipenuhi kereta.. Ini bukan sebab perantau sangat kot, tapi orang-orang sini je mungkin.. Hari ni Jumaat, Kelantan cuti hujung minggu kan.. So mungkin ramai yang akan ambl cuti Ahad Isnin then sambung raya.. Mungkin la..

Sebabnya salah seorang kawan di Facebook share satu gambar yang di snap semasa perjalanan pulang dari kerja semalam, nampak teruk juga jammed.. Eraz pun akan lalu jalan tu juga nanti masa nak balik umah Ma Abah.. Jammed memang tak dapat dielakkan di Kelantan jika hari perayaan tiba..

#Masih bekerja Jumaat, Sabtu, Isnin (sehari sebelum raya).. Orang berhujung minggu Jumaat Sabtu.. Eraz berhujung minggu di pejabat! Hehe.. Salam Aidiladha 2013..

Published with Blogger-droid v2.0.10

8 comments:

  1. dekat pantai timur meriahkan eraz??? macam raya aidilfitri sambutannya, malahan lebih meriah lagi kan? selamat menyambut aidiladha eraz... baby zara, dan mama zara...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe.. Sebab tu Kelantan cuti dua hari.. :)
      Salam Aidiladha juga pada rakan protege sekeluarga..

      Delete
  2. salam aidiladha eraz..saya pun bekerja sampai hari isnin...kampung dekat,rasa tak perlu bercuti lama..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama la.. Dekat tapi kalau jammed, menyakitkan hati juga.. :)

      Delete
  3. Memang jalan sudah start sesak...nasiblah umah dekat sahaja..

    ReplyDelete
  4. Salam Aidiladha Eraz...bestnya beraya di Kelantan....meriah....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Aidiladha Kak.. Pernah beraya kat sini?

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.