Kelab Blogger Ben Ashaari

Friday, 18 October 2013

Lelaki Maskulin !


Assalamualaikum w.b.t.. Tengah fikir apakah motif entri ni? Tajuk asal Eraz letak Pencarian Lelaki Maskulin sebab gambar yang Eraz print screen tu berkaitan Pencarian Lelaki Maskulin.. Tapi tukar ke Pencarian Lelaki Maskulin je sebab macam tak sesuai je.. Haha.. Tapi kenapa dengan Pencarian Lelaki Maskulin?Yang pasti Eraz tak masuk la sebab tak layak pun.. Majalah Maskulin memang selalu Eraz beli.. Kenapa? Sebab pengisian.. Memang nampak macam majalah biasa, tapi sebenarnya di dalam ada banyak benda yang boleh kita baca terutamanya lelaki.. Tentang kesihatan pun ada kan.. Itu sangat penting dalam hidup.. Cara nak urus diri pun penting.. Banyak lagi topik dalam tu yang boleh kita jadikan panduan..

Kadang-kadang terselit juga cerita-cerita lelaki yang berjaya dalam hidup samada dalam dunia bisnes dan sewaktu dengannya.. So, boleh la kita jadikan contoh kan.. Selain tu, pernah ada isu tentang macamana nak jadi seorang bapa yang baik, yang bagus juga macamana nak jadi seorang bapa muda yang berjaya.. 

Lagi? Banyak la pulak kan.. Haha.. 

8 comments:

  1. saya dulu pun ada baca mag ni.. tapi.. nak ikut cara dalam tu xde la. haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada sesetengah benda dalam tu berguna.. ;)

      Delete
  2. ingtkn bro eraz ada masuk td.
    samo ler,
    shark pn mmg ada sokmo beli maskulin nie,
    ini je lah majalah untk lelaki kt malaysia nie rasanya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eraz nak masuk? Jauh panggang dari api la..

      Delete
  3. Tak penah baca magazine tu dah tajuk pon cam utk satu golongan je kan. Pelik lak kalo tetiba org tengok sy belek magazine tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak salah.. Kira mencari info.. Hehe..

      Delete
  4. majalah yang sesuai untuk lelaki.....

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.