Kelab Blogger Ben Ashaari

Thursday, 24 October 2013

"Bro Ben Ashaari, aku setuju!"


Assalamualaikum w.b.t.. Ini hasil merayau di FB tadi.. Semalam tersebar gambar wanita, pegawai bank yang ditembak kan.. Hari ni pula videonya.. Ramai dah orang sebarkan gambar dan video tu.. Jujurnya Eraz memang tak tengok pun gambar tu sebab memang Eraz tak boleh tengok.. Katanya sangat ngeri kan.. 

Balik kepada tajuk entri ni, "Bro Ben Ashaari, aku setuju!".. Bro Ben ada buat status di FB tentang penyebaran gambar pegawai wanita yang ditembak tu.. Kalau boleh janganlah lagi sebarkan gambar berkenaan.. Baik kita sedekahkan Al-Fatihah kepadanya.. Wassalam..

18 comments:

  1. diorang pikir untuk keyword blog masing2 kot... kesian...

    ReplyDelete
  2. Lepas terbaca entry ni, terus terbaca entry ni pulak;

    http://brotherssam.blogspot.com/2013/10/terkini-henti-sebar-gambar-ngeri-arwah.html

    Kesian, sampai husband merayu jgn sebarkan.. Vee pun tak pernah tgk gambar tu, ngeri ke tak pun V tak tau.. Hee.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu la.. Lagi pun, jika fikir logiknya, memang betul pun..

      Delete
  3. betul la...kesian kt keluarga mangsa..tapi itulah yg orang tak pernah fikir.

    ReplyDelete
  4. Haah betul tu. Hazamin Inteam pun ada share diFB beliau

    ReplyDelete
  5. Lebih baik kita hadiahkan Al Fatihah buat mangsa dan doakan keluarga arwah bersabar dengan ujian Allah daripada menambah pedih luka di dada.

    ReplyDelete
  6. Takziah buat keluarga mangsa. InsyaAllah ada yg terbaik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Takziah kepada keluarga arwah..

      Delete
  7. takziha buat keluarga mangsa..setuju bro..kena jaga juga perasaan ahli keluarga mangsa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu la.. Anak-anak pun masih kecil..

      Delete
  8. saya pun setuju... sebelum suami arwah merayu tu pun mmg tak patut disebarkan gambar arwah tu.... hormati keluarga arwah. kesian diorg... biarkan polis buat kerja diorg...
    semoga arwah tenang di sana.... al-fatihah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu la.. Sama-sama kita sedekahkan Al-Fatihah..

      Delete
  9. berpada-pada ler dalam mengejar keyword.....salam takziah kat keluarga mangsa....

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.