Kelab Blogger Ben Ashaari

Friday, 11 October 2013

Betapa uzurnya dia..


Assalamualaikum w.b.t.. Tengoklah betapa uzurnya dia.. Semalam dia jatuh lagi.. Pakej bersama 'menyelam' air.. Hehe.. So seharian di pejabat, memang tak boleh on la dia.. Malam tadi baru la Eraz on semalam dan dia masih boleh tersenyum.. Alhamdulillah.. Dalam kepada nampak juga dah handphone baru.. Tapi KIV lagil..

Nampak lama giler kan handphone tu.. Kalau orang lain, rasanya dah lama tukar.. Eraz masih setia pakai Nokia Express Music tu.. Dah lama giler dah beli tu.. Walaupun dah calar hampir kesemua tempat, tetap juga sayang nak tukar.. Seingat Eraz, Eraz beli pada awal tahun 2009 rasanya.. Memang tahan lasak la..

#Ada kenangan tu tersembunyi..

Published with Blogger-droid v2.0.10

14 comments:

  1. fae tunggu phone nazak baru fae beli phone baru. hehe.

    ReplyDelete
  2. sure handphone sentimental value nie.........hihi

    ReplyDelete
  3. sama la ngan saya.. masih setia dengan fon lama.. beli thun 2008.. masih bertahan smpai sekarang..

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. Itu yang hp tu nampak dah calar balar..

      Delete
  5. kita baru beli bulan puasa dulu
    terpaksa beli
    sebab langsung tak leh hidup
    dah bnyk kali baiki
    tukar bateri sume
    tp tak sampai bape bulan mati lg
    akhirnya pasrah
    hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau langsung tak boleh pakai tu, memang tak boleh nak buat apa la..

      Delete
  6. saya punya hp sony z601i beli tahun 2007
    sampai skr Alhamdulillah boleh berfungsi dgn baik
    tapi biasalah buruk sikit :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama la dengan kes Eraz tu.. Hehe..

      Delete
  7. saya baru je beli hp baru awal tahun ni sbb hp lama buat hal

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pilihan masing masing.. Ikut hati, memang nak beli je yang baru...

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.