Saturday 26 October 2013

Indah AF 2013

Indah AF 2013

Indah AF 2013 | Assalamualaikum w.b.t.. Kalau peminat AF 2013, mesti kenal yang mana satu Indah.. Dulu Eraz suka follow AF.. Tapi sejak dah tua-tua ni, tak follow sangat dah.. Tapi disebabkan Astro banyak ulangan, so sesekali terserempak dengan ulangan.. Dalam ramai-ramai, Eraz paling suka nyanyian Indah.. 

Lagu yang dia nyanyi masa Konsert 1 dan Konsert di antaranya yang terbaik setakat ni.. Cuma untuk Konsert 6 semalam, Eraz tak tengok, jadi tak tahu dia nyanyi lagu dan samada best atau tak.. Masa konsert 1 tu, Indah nyanyi lagi Ku Akui manakala konsert 3 tu lagu Pelitaku.. Cuba cari video di youtube, tapi tak jumpa.. Kalau dulu, cepat je orang upload di Youtube.. Tapi tidak sekarang..

Motif upload gambar di atas? Itu sebabnya nak beritahu yang Eraz pernah download lagu Indah ni masa dia jadi artis rakaman bawah SRC dulu.. Tajuk lagu dia, Dengarlah Kekasih.. Memang ada di Youtube.. Dia pernah ada full album sebelum ni tapi tak berjaya popular.. Itu yang masuk AF tahun ni kot.. 

#Rezeki di mana-mana

6 comments:

  1. now AF macam suram jer.....lebih baik tgk super spontan....hihi

    ReplyDelete
  2. agaknya saya pon dah tua jugak kot sebab sama macam eraz, tak layan AF pon...klo tertengok tu, tengok jela...hehehehe

    ReplyDelete
  3. sama ler bro..
    suara indah mmg best..
    tp dia x braper popular..
    tenggelam disebalik peminat fanatik azhel.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebab dia tiada benda yang menarik selalu dari vokal kot..

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.