Kelab Blogger Ben Ashaari

Sunday, 13 October 2013

Teringatkan Mak Dara kot..


Assalamualaikum w.b.t.. Perasan tak Eraz tersilap taip tajuk entri semalam? Sepatutnya Kalung Kak Dara tetapi jadi Kalung Mak Dara.. Hehe.. Pagi-pagi ni baru la perasan.. Mesti masa duk taip entri ni, Eraz teringatkan Mak Dara kot.. Hehe.. Sekarang ni Mak Dara dah aktif semua menulis entri.. Jom ramai-ramai terjah entri terbaru Mak Dara... 

#Selamat Berhujung Minggu!

17 comments:

  1. Replies
    1. Secara tidak sengaja.. Sedar pun lambat.. Hehe..

      Delete
  2. Gitu pulakkk. Tak perasan, sbb tak tak pun psl citer ni. Hehehehee..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak tengok ke drama Che Ta semalam..

      Delete
  3. Hehe patutlah mak dara asyik tersedak sedak je rupanya ada yg menyebut nama mak hehehehe... Aiseymen mak pon terlepas lah nak tgk citer ni.. Huuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mungkin masa tu teringatkan entri Mak Dara kot.. ;)

      Delete
  4. Hehe patutlah mak dara asyik tersedak sedak je rupanya ada yg menyebut nama mak hehehehe... Aiseymen mak pon terlepas lah nak tgk citer ni.. Huuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mungkin masa tu teringatkan entri Mak Dara kot.. ;)

      Delete
  5. Hehe patutlah mak dara asyik tersedak sedak je rupanya ada yg menyebut nama mak hehehehe... Aiseymen mak pon terlepas lah nak tgk citer ni.. Huuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mungkin masa tu teringatkan entri Mak Dara kot.. ;)

      Delete
  6. Hehe patutlah mak dara asyik tersedak sedak je rupanya ada yg menyebut nama mak hehehehe... Aiseymen mak pon terlepas lah nak tgk citer ni.. Huuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mungkin masa tu teringatkan entri Mak Dara kot.. ;)

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.