Kelab Blogger Ben Ashaari

Friday, 11 October 2013

Lengan berdarah?


Assalamualaikum w.b.t.. Selingan di petang Jumaat.. Tengahari tadi, memang ramai yang tegur apa jadi dengan lengan Eraz.. Ingatkan kena pisau ke, ape ke kan.. Sebabnya ada tanda warna merah di lengan baju.. Kalau tengok dengan mata, memang nampak macam darah! Kalau gambar ni, pudar pulak.. 

Eraz sendiri pun terkejut masa kali pertama orang tanya.. Rupanya kena marker pen merah tanpa sedar.. Kulit pun kena.. Mungkin lama kena kat baju, so menyerap! Lupa tutup penutup marker.. Kalau berdarah, cuak juga..

#Ramai juga yang prihatin nampaknya.. Haha..

Published with Blogger-droid v2.0.10

20 comments:

  1. heheh...darah warna lain skit kot...ramai juga ye prihatin sesama bloggers...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau tengok betul-betul memang berbeza..

      Delete
  2. mestilah prihatin dah namanya pun kawan2 .... he he he...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prihatin memang bagus dalam masyarakat kita..

      Delete
  3. bahaya jugak tu. kadang2 tak sedar tak tertutup marker.. dah nak compt baju tu

    ReplyDelete
  4. haha...tgk gmbr dh aspek mcm2 ni.hahaha

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. itu la.. sikap prihatin memang bagus dalam masyarat kita..

      Delete
  6. kalau berdarah tak rasa sakit ape
    pelik tu
    hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. mana la tahu kot-kot sedar.. macam kena gigit pacat.. hehe..

      Delete
  7. perihatin officemate Eraz yea....petua nak hilangkan dakwat tu tahu tak Eraz...?

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.