Kelab Blogger Ben Ashaari

Monday, 14 October 2013

Hampir 3 bulan dah ..


Assalamualaikum w.b.t.. Sedar tak sedar, dah hampir 3 bulan tak potong rambut.. Buktinya INI.. Masa tu isteri Eraz tak bersalin pun lagi.. Dia la yang temankan Eraz kebetulan kami keluar beli barang.. So kali ni akan pergi ke salon tu jugak la.. Plannya lepas kerja ni.. Harapnya tak de halangan dan salon tu bukak.. Hehe..

Published with Blogger-droid v2.0.10

15 comments:

  1. panajng dah tu...balik keje nie harap sempatlah kan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu la.. memang dah panjang.. susah nak urus dah.. hehe..

      Delete
  2. Bila dh jadi papa kan.. Hehehe. Vee punya dekat setahun dah tak potong. Ahakk..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vee tak pe pempuan.. Lelaki ni tak boleh.. Tambah tambah kalau kerja di pejabat.. Nampak tak kemas nanti..

      Delete
  3. 3 bulan baru pendek kalau bgi fi la..hehe :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bagi Eraz, dah panjang tu.. Kalau nak buat spike, dah jadi macam trojan dah.. Hehe..

      Delete
  4. ini blom kira panjang lagi bro.. tunggu la bulan ke 4. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bagi Eraz, dah kira panjang la tu.. :)

      Delete
  5. la dah tiga bulan dah papa zara ni tak trim rambut... he he he..sibuk sangat la tu...

    ReplyDelete
  6. tapi sesekali cer try fesyen rambut lain....hihi

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.