Kelab Blogger Ben Ashaari

Wednesday, 16 October 2013

Berhati-hati makan daging korban ..

(Gambar Hiasan)

Assalamualaikum w.b.t.. Berhati-hati makan daging korban? Bukan maksud Eraz tak boleh makan daging korban.. Tapi bagi pakcik-pakcik, makcik-makcik, kawan-kawan yang ada darah tinggi tu, kena la berhati-hati.. Kang tak pasal-pasal di musim hari raya Aidiladha ni, kena pegi klinik atau hospital..

Ramai yang selalunya sakit kepala di musim Aidiladha ni.. Rasanya mesti sebab banyak makn daging kot.. So berhati-hatilah! Adios Amigos.. 

18 comments:

  1. pakcik2 sume makan sila beringat2 ye

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau tak 'pakcik' pun kena beringat sebenarnya.. Hehe..

      Delete
  2. makin dimakan makin sedap ler pulak....hihi

    ReplyDelete
  3. lagilah kalau daging baru ni..cpt je naik darah tinggi nya

    ReplyDelete
  4. wan makan sikit pon dah pening kepala

    ReplyDelete
  5. yup betul...yang paling bahaya darah tggilah..^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sangat bahaya.. Macam macam boleh terjadi..

      Delete
  6. haa kan? nak2 kepala lembu. alahai. nasib baik hana makan beringat. haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eraz pun teringat.. Tapi rasa macam rugi tak masak dengan pelbagai jenis masakan.. Hehe..

      Delete
  7. kadang2, yang ada darah tinggi tu lah makan banyak daging.. yang takde penyakit makan sikit je, -.-

    ReplyDelete
  8. betul tu Eraz. Daging ni memang sedap tapi kalau terlebih pun tak elok juga

    ReplyDelete
  9. hehhe betul tu, tapi nasib baik saya xmakan daging korban.. ^^

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.