Kelab Blogger Ben Ashaari

Thursday, 31 October 2013

Penat dan sakit badan ..

(Sumber : Google)

Assalamualaikum w.b.t.. Datang kerja hari ni memang rasa penat tu dari pagi.. Badan pun ada rasa sakit-sakit sikit sebab 'bersenam' berat semalam mengemas rumah untuk satu majlis esok.. Tidur pula tak cukup.. Dalam kepala ada perkara yang fikir.. Complete set! TAPI.. Eraz tidaklah macam dalam gambar kat atas tu.. Itu Eraz jumpa di google.. Takde la sampai tertidur macam tu.. Hehe..


#Banyaknya kerja kat office.. Adoii..

4 comments:

  1. Jgn lupa mkn panadol extend untk melegakn skit2 bdn :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eraz ni slagi boleh tak suka ubat.. Biar ok dengan sendirinya.. Hehe..

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.