Kelab Blogger Ben Ashaari

Thursday, 10 October 2013

Papa siapkan untuk Zara pagi ni..


Assalamualaikum w.b.t.. Hari ni pagi-pagi lagi 'siap'kan stroller ni sebab hari ni Zara nak keluar dengan Mamanya.. Kebetulan Tok Ma, Cik Ngoh dan mungkin Cik Langnya pun cuti.. So mereka nak keluar sekali.. Papanya kerja.. Ini first time Zara akan guna stroller ni.. Sebelum ni Eraz dukung je kalau nak ke mana-mana..

Stroller ni hasil pemberian hadiah daripada staf-staf tempat kerja Mama Zara.. Rezeki Zara.. So tak payah la beli kan.. Staf-staf office Eraz bagi benda lain pulak.. Sib baik bukan benda sama..

Published with Blogger-droid v2.0.10

6 comments:

  1. untung la bos..stroller tu bukan murah jugak..hu3

    ReplyDelete
  2. cantik stroller...boleh digunakan untuk anak yang ke-2 dan seterusnya....hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu la.. Boleh simpan untuk adik adik Zara nanti..

      Delete
  3. snang nak g mana2 klu ada stroller..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dulu tak nak guna, tapi sekarang dah nak guna.. :)

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.