Kelab Blogger Ben Ashaari

Wednesday, 21 August 2013

Kasi saya tidur dulu ya papa ..


Assalamualaikum w.b.t.. Gambar tu Eraz snap beberapa hari lepas.. Hari ni genap Zara berusia 27 hari.. Sekejap je nak masuk sebulan.. Dah sebulan, kena pergi klinik kesihatan untuk bagi suntikan.. Masa snap gambar ni, Zara tengah tidur.. Selalunya memang macam tu sebab nak simpan tenaga untuk bangun 'main' tengah malam.. Dalam pukul 2.30 pagi ke, 3.00 pagi ke.. Walau apa-apa pun, Papa & Mama akan tetap layan Zara.. Peace.. 

Published with Blogger-droid v2.0.10

12 comments:

  1. comelnye...
    simpan tenaga untuk bangun main dgn pa n ma dia tgh mlm ae? hehe lg comel!

    ReplyDelete
    Replies
    1. comel macam papa dia ke? kwang kwang kwang.. haha..

      Delete
  2. dah besar pun....ikut muka Eraz yea.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu la kak sukma, rasa macam cepat betul besar.. mula-mula ikut muka eraz.. sekanrang ramai kata ikut muka isteri.. kacukan la kiranya ni.. hehe..

      Delete
  3. tido wktu skank tgh mlm nnti berjaga ..hehe

    ReplyDelete
  4. hmmmm comelnya.... tidur ye sayang.... bagi cepat besar....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu la.. sekejap je rasa dah nak masuk sebulan..

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.