Kelab Blogger Ben Ashaari

Saturday, 25 October 2014

Dua beranak demam ..

Assalamualaikum w.b.t.. Salam Maal Hijrah semua.. Sehari dua ni, memang ramai orang demam.. Musim kot.. Mula-mula Zara yang baru je Eraz ambil dari nursery, pegang badan cam panas-panas.. Pergi paginya, ok je tak demam.. Tapi balik nursery, panas pulak.. Rupa-rupanya kat nursery ada budak demam.. So berjangkit kat situ.. Mama Zara pun sama.. Lepas Zara demam, dia pula yang demam.. Memang nampak la dia tak larat.. Takpe, Papa seorang yang bagus! Eh! Hehe.. Papa boleh jaga kedua-duanya dengan baik..

Read more ...

Cerekarama Mr Istikharah TV3

Cerekarama Mr Istikharah TV3
Cerekarama Mr Istikharah TV3


Assalamualaikum w.b.t.. Sempena sambutan Maal Hijrah pada 25 Oktober 2014 ini, satu drama khas di TV3 yang akan mengisi slot Cerekarama akan disiarkan.. Drama berkenaan bertajuk, Mr Istikharah.. Apa yang Eraz google, sinopsis drama Cerekarama Mr Istikharah ini lebih kurang macam ni, "Seorang Ustaz (Amar Asyraf) yang menjadi idaman kepada gadis terutamanya rakan karib, Mastura (Cristina Suzanne) dan Aisyah (Amyra Rosli). Pelbagai cara yang dilakukan oleh mereka berdua untuk menarik perhatian ustaz itu." Kredit : engkumuzahadin..

Berdasarkan jalan cerita, rasanya ini salah satu drama yang boleh kita tengok kerana bukan drama yang kosong.. Mana tahu melalui drama seperti ini, kita akan dapat sesuatu.. Insyaallah..

Read more ...

Sabtuday #5 | Salam Maal Hijrah

Assalamualaikum w.b.t.. Salam Maal Hijrah semua.. Semoga tahun ini memberikan kita lebih ketenangan, lebih rezekinya dan lebih segalanya atas semua usaha yang dilakukan.. Kepada yang bercuti, gunalah hari ini sebaik mungkin untuk diri anda dan keluarga.. Wassalam..


#Semoga kita semua dapt Hijrah ke kehidupan yang lebih baik.. Insyaallah..

Read more ...

Johan Juara Super Spontan 2014

Johan Juara Super Spontan 2014 | Assalamualaikum w.b.t.. Berakhir malam ni program Super Spontan 2014.. Pemenangnya adalah tidak lain dan tidak bukan, Jihan Muse..!! Eh!! Itu pilihan Eraz je.. Hehe.. Pemenang betulnya di tempat pertama ialah Johan.. Tempat kedua pulak, mulanya ingatkan Shuib, sekali dapat kat Syahrul.. Shuib terpaksa ambil ke tiga.. Kurang meriah sikit final ni sebab tak de Jihan Muse.. Eh!! Hehe.. Ramai yang stress tengok bola malam ni.. Betul tak? So Eraz layan Super Spontan je la.. Adios Amigos..

Read more ...