Kelab Blogger Ben Ashaari

Wednesday, 9 October 2013

Macamana la nak tinggalkan dia kat Nursery ..


Assalamualaikum w.b.t.. Tak lama lagi, Mama Zara dah nak start kerja semula.. So terpaksa la tinggalkan Zara kat Nursery di masa-masa kami kerja.. Sekarang ni Eraz pergi kerja, ok la lagi, tak de la fikirkan sangat keadaan Zara sebab duduk dengan Mama dia.. Tapi bila Mamanya dah masuk kerja, dan Zara kat Nursery, sure selalu terfikir apa yang berlaku.. Dah la kecik lagi..

#Tak leh bayangkan lagi.. Tak tenang kot nak bekerja untuk permulaan..

18 comments:

  1. alahai..mesti papa dan mama Zara risaukan. harap semuanya ok nanti ya

    ReplyDelete
    Replies
    1. pasti akan buat papa dan mama terfikir..

      Delete
  2. Tawakal je Eraz.... Mohon pada Allah swt supaya lindungi Zara walau di mana saja...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyaallah.. Doakan yang terbaik..

      Delete
  3. insyaALLAH everything will be fine.. :) doakan yg terbaik buat Zara yg dah pandai senyum ni...hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amin.. Terima kasih kerana mendoakan bersama..

      Delete
  4. Mengalami masalah yg sama..huwaaaa....

    ReplyDelete
  5. memang risau pada permulaannya...selalu ler pantau nursery tu...

    ReplyDelete
  6. cari tempat yg betul-betul elok la abg eraz...insyaAllah Zara okay...kan ada kitorg kasi semangat..hihi :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih Sally.. Insyaallah kami cuba yang terbaik..

      Delete
  7. dak tecik ni kan... eeeee geramm..

    ReplyDelete
  8. cari tempat yg sebaiknya
    insyaallah xde ape
    doa sentiasa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyaallah.. Doakan yang terbaik..

      Delete
  9. Replies
    1. Terima kasih Salmiah.. Insyaallah..

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.