Kelab Blogger Ben Ashaari

Tuesday, 22 October 2013

Rasa malas dah datang ..


Assalamualaikum w.b.t.. Part ni yang malas.. Kena pergi kursus 2, 3 hari dan tempatnya jauh dari Kelantan.. Siapa pernah ingat entri Eraz tentang Masa untuk Module 3 hari tu, petang ni Eraz akan bertolak ke KL dan Jumaat baru balik Kelantan.. Terpaksalah tinggal anak isteri dan kerja.. Pergi kursus tu ok cuma nak tinggal isteri dan Zara Faleesya tu la.. Hehe.. Itu yang malam melanda tu..

#Malas malas malas!

8 comments:

  1. angkut je diorang sekali..muahahaha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak sesuai sebab Zara masih kecik.. Dan mamanya baru masuk kerja.. :P

      Delete
  2. dekat disayang jauh dirindu....hihi

    ReplyDelete
  3. hehehe...bawa je sekali..baru best..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak boleh lagi.. Ada alasannya.. Hehe..

      Delete
  4. mesti zara rindu kat papa dia nnt

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.