Wednesday 2 October 2013

Jom terjah blog mereka !

Assalamualaikum w.b.t.. Tadi Eraz ada buat entri tentang Ingat lagi dengan C2.2.12?.. Niat asal Eraz ialah untuk review blog mana-mana blogger yang menjawab apa di sebalik C2.2.12 tu.. Tapi kurang bernasib baik sebab jawapan semua salah.. Memang jawapan tu susah nak di duga.. Kecuali bagi siapa-siapa yang pernah belajar di Kolej Matrikulasi atau lebih tepat dan jitu sesiapa yang belajar di Kolej Matrikulasi Melaka.. 

Jawapan kepada C2.2.12 tu sebenarnya NO. BILIK!! Hehe.. Sorry bagi soalan yang susah kan.. Saje nak memeriahkan suasana je.. C2 itu nama bangunan.. 2 itu aras dan 12 itu no. bilik.. Tapi di bilik memang tampal C2.2.12..

Jadi walaupun jawapan tu salah diteka oleh mereka berenam, dalam entri ini, Eraz nak jemput korang yang membaca entri ni ke blog-blog mereka! Mungkin akan ada yang pertama kali akan sampai ke sana.. Sure akan jumpa sesuatu yang menarik..

Mereka adalah :

-----------------------------
UmmiAbi


Profile : Introduction Us,ummu wa abu buat 2 Anugerah terindah(Wafa Sofea & Wafa Izzara..)Blog ini dituju khas bt anak2 ummi wa Abi(sesuai dgn nama tajuknye).Sharing experience wif our little precious..Menyatakan betapa kami bahagia n bersyukur diatas segala Nikmat n Kurniaan dr ILAHI~Alhamdulillah... Oleh kerana faktor kesibukan abi, penulisan blog ini banyak dinukilkan oleh ummi namun dipantau oleh abi. Terima kasih kerana singgah sini ye..:)

-----------------------------


Profile : Ini adalah blog untuk SukaGelak berkongsi perasaan, kongsi pengalaman, dan kongsi maklumat (kadang-kadang). :) - Eraz pernah review blog Julia.. Rujuk entri INI..

-----------------------------


Profile : Dia dah besar, tapi perangai still mcm kanak-kanak ribena..gila dekat Adam Levine,Taufik Batisah & Jung Yong Hwa...if takde diorang pun dia masih lagi gila..minta tolong abaikan dia bila dia meroyan...sekian...

-----------------------------


Profile : blog sebagai medium berkongsi cerita dan maklumat. sedia menerima teguran jika ada yang salah tapi sifat manusia lebih sukakan teguran yang positif dari yang mengguris. :D

-----------------------------
Sukma Haron


Kak Sukma, blogger yang sangat supportive.. Kalau ke mana-mana blog, insyaallah akan jumpa nama Kak Sukma di ruang komen.. Juga pernah menjadi Pengomen Tegar di blog Eraz untuk banyak kali!! Terima kasih Kak Sukma..

-----------------------------
Normi Nieza


Cik Normi kita, juga seorang blogger yang supportive.. Selalu blogwalking ke banyak blog.. Dan juga rugi korang tak terjah blog dia.. Ada cerita-cerita yang menarik yang boleh di baca.. Dipersilakan! Normi juga salah seorang pengomen tegar di blog ERAZ FADLI..


22 comments:

  1. terjahan tahap gaban ke blog mereka

    ReplyDelete
  2. wahhhh terbaik lah dapat di review di sini..

    ReplyDelete
  3. wah...very supportive...link kat blog akak sure naik dari bloggers femes...thanks Eraz....

    ReplyDelete
  4. tahniah semuaa..

    ReplyDelete
  5. hehe.. dah macam no. misteri pula ye.. :)

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.