Thursday 29 August 2013

Suka Gelak by Julia Jamaludin


Assalamualaikum w.b.t.. Lepas review blog yang pertama tadi, giliran untuk pemenang kedua meneka makanan dalam entri INI dengan pantas dan betul.. So pemenang kedua ialah pemilik blog juliajamaludin.blogspot.com.. Harapnya Julia suka dengan review ni..

Seperti biasa, Eraz akan jalan-jalan secara keseluruhan dalam blog berkenaan.. BIRU! Itu yang pertama Eraz nampak di blog Julia.. Boleh dikatakan blog ini blog personal juga tapi diselitkan dengan entri-entri yang berguna kepada semua..

Entri pertama yang Eraz jumpa dan baca ialah Usaha tangga kejayaan.. Betul kata Julia, semuanya rezeki Allah. Yang penting usaha. Kalau tak de, usaha lagi.. Kepada yang tidak memahami perasaan itu, mereka tidak tahu.. Mereka juga tidak tahu yang soalan yang diajukan itu sebenarnya boleh menguris hati.. Kepada Julia, sabar dan insyaallah, suatu hari nanti, akan tiba masanya.. Eraz doakan..

Entri lain yang menarik untuk korang baca ialah 4 Situasi Memalukan Kaum Lelaki.. Adakah betul mereka malu jika Bila terjatuh, Cinta ditolak, Poket kering dan Airmata? So tunggu apa lagi, sekarang ada masa kan.. Jom terjah blog Julia sekarang.. Tinggalkan jejak.. Untuk ke sana, boleh klik SINI..

#Bila tahu pemilik blog Suka Gelak ni bernama Julia, teringat pada best friend Eraz masa kat USM dulu, Nik Julianawatiafzan.. Lost contact!

12 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.