Kelab Blogger Ben Ashaari

Wednesday, 2 October 2013

Ingat lagi dengan C2.2.12 ?


Assalamualaikum w.b.t.. Korang masih ingat dengan entri Eraz pada tarikh 19 September 2013 > Jom Teka lagi !! Hadiahnya, Review Blog..? Eraz tahu jawapannya memang susah nak di teka.. Just untuk suka-suka.. Ada 6 blogger yang mencuba memberi jawapan.. Pertama sekali Eraz nak ucap terima kasih banyak-banyak kepada mereka yang mencuba.. 

Antara jawapan yang Eraz boleh kumpulkan ialah :
  1. C=Cherating kot..hehe...pada tarikh 2/2/12.. Honeymoon Eraz & isteri kot..hehe
  2. saya join lagi..nak try juga. entry encik eraz on 02/02/2012 kot. C tu mungkin cotton atau crepe. :)
  3. dapat tau ada baby zara dlm perut..? eh..hehehe
  4. 22.12.12 Birthday Eraz ke-29
  5. tarikh scan baby Zara,,,,hehe
  6. bilik peperiksaan...or wad tempat zara dtempatkan selepas lahir..:)
Terima kasih sebab mencuba.. Penglibatan anda semua amatlah Eraz hargai sebagai mewarnai lagi entri berkenaan.. JAWAPANNYA semua salah.. Memang jawapannya susah.. Jadi sebagai penghargaan, Eraz akan kumpulkan blogger yang meneka dalam satu entri khas..

#Terima kasih.. Jawapannya Eraz akan cerita dalam entri khas juga..

12 comments:

  1. erks, macam mana boleh terlepas ni... apa2pun... cepatlah cerita jawapannya... *_^

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. haah.. tak de yang betul.. tapi sebagai balasan, Eraz review semua..

      Delete
  3. hihi....susah jugak ek, tapi teringat no bilik anak di UIA ada no bilik dan bangunan sekali....boleh tak teringat ....ehhhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe.. hampir sama ke kak?

      Delete
    2. ada no bilik dan alphabet bangunan.....

      Delete
    3. oooo.. tak terfikir masa tu kan.. hehe..

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.