Kelab Blogger Ben Ashaari

Saturday, 28 June 2014

Percayalah!


Assalamualaikum w.b.t.. Hari ni hari terakhir kita semua umat Islam boleh makan di siang hari sebab esok dah mula puasa.. Percayalah! Eraz sendiri pun kadang-kadang rasa macam tak percaya.. Rasa macam baru je habis puasa tahun lepas.. Tahun ni dah muncul lagi.. Apa-apa pun, alhamdulillah.. Berjumpa lagi dengan bulan Ramadhan yang penuh kebaikan untuk kita semua.. Sama-sama kita jalani ibadah puasa sebaik mungkin..

Jika tahun lepas, dalam bulan puasa Zara lahir.. Jadi tahun ni, hampir-hampir kan Raya Aidilfitri tu, Zara cukup setahun.. Alhamdulillah.. Dah besar anak papa.. 3, 4 hari lepas tu, hari lahir Mamanya pula.. Hehe.. So papa decide, kita rai masa hari Raya Pertama la.. Makan biskut raya.. Hehe..

16 comments:

  1. selamat menyambut ramadhan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat menjalani ibadah puasa Nur Inani..

      Delete
  2. lagi bermakna ler raya tahun ni bila zara dh besar,
    makin meriah:)
    selamat berpuasa buat bro dan keluarga.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haah, bertambah meriah dengan kehadiran Zara.. Selamat menjalani ibadah puasa bro..

      Delete
  3. Kekadang tu cam caye esok puasa pun hade gak. Macam baru je bertemu Ramadhan lepas. Alhamdulillah ade rezeki jumpa Ramadhan kali ni. Btw Salam Ramadhan. Selamat berpuasa bersama family. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu la pasal.. Selamat menjalani ibadah puasa Ismi..

      Delete
  4. Ya la kan ...sekejap jer masa berlalu ...Salam ramadhan eraz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat menjalani ibadah puasa Kak..

      Delete
  5. hahaha..papa zara nak bagi makan biskut raya je ke?? :p
    doa buat mereka lebih berharga kan..:)

    ReplyDelete
  6. Wah...seronok beraya nanti dgn zara.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyaallah.. Alhamdulillah.. Bertambah seronoknya.. :)

      Delete
  7. Replies
    1. Selamat menjalani ibadah puasa Cik Nor..

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.