Friday 27 June 2014

Oppo R827


Assalamualaikum w.b.t.. Salam pagi Jumaat semua! Entri pagi ni Eraz nak cerita tentang handphone terbaru Oppo R827.. Di beritahu yang handphone jenama ini antara yang terbaru yang sampai ke Malaysia.. Betul ke? Kat mana-mana kedai handphone, mesti ada iklan tentang handphone ni.. Eraz ada upload di Instagram gambar di atas.. Rujuk SINI..

Sumber memberitahu yang Oppo ni milik China.. Sampai ke Malaysia dalam bulan Mac atau April lepas.. Rasanya la.. Sebenarnya, sebelum ni duk survey tentang handphone yang best sekarang.. Nak beli.. Tapi bukan untuk diri sendiri.. Tapi untuk isteri.. Dia pakai Sony Ericsson.. Dalam kepala, nak rembat Samsung atau Lenovo je.. Sebab tu sebelum ni ada tanya di facebook tentang pendapat handphone Lenovo.. Ada positif, ada negatifnya.. So, sebelum ni KL baru ni, rembat la dulu.. Sampai rumah, memang penat sebab bekerja selepas waktu kerja.. Eraz ada cerita di entri INI..

Last-last bila sampai ke kedai, tanya itu, tanya ini, Oppo telah menjadi pilihan.. Alhamdulillah, nampaknya isteri pun ok je guna.. User friendly jugak la.. Gambar untuk camera, memang tip top samada kamera depan, atau belakang.. Rata-rata di semua kedai suggest untuk beli Oppo..

#Sendiri bila la nak tukar hp.. Setia lagi kot.. Hehe..

16 comments:

  1. Berape harga oppo ni? Mmg plan hujung tahun nak tukar fon..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Harga tu kena model.. Bawah 1000 ada, atas 1000 pun ada..

      Delete
  2. fon ni ok tp nme oppo tu mcm kurg komersial kan?
    chewah ..pepandai je nk komen nama brand org ..uhuhu
    mahal x ni ?
    sbb rata2 sume nak dekat 1k yg murh pon

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Antara yang mempunyai promosi hebat sekarang..

      Delete
  4. oppo .suka jgk tgk hp ni ..ok la kan kalau dah mesra pengguna ..TERBAIK

    ReplyDelete
  5. Ye..semua promosi oppo ..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.