Kelab Blogger Ben Ashaari

Friday, 13 June 2014

Tarikh jangkaan Puasa 2014 - 29 Jun

Assalamualaikum w.b.t.. Tak lama lagi dah kita nak puasa.. Rasa cam sekejap je.. Serius, rasa macam baru je Raya.. Zara pun lahir dalam bulan Ramadhan tahun lepas.. So ini bermakna Zara dah nak masuk setahun la.. By the way, dalam FB Utusan Malaysia tadi, mereka memberitahu yang kita berkemungkinan akan mula berpuasa pada 29 Jun ini.. Jadi pada mana-mana yang belum habis ganti puasa, silalah berbuat demikian.. Hehe..

8 comments:

  1. Ye..dalam kalendar pun tulis 29hb..

    ReplyDelete
  2. Huhu..tak sabar nak puase..

    ReplyDelete
  3. Insya-Allah ketemu kita Ramadhan lagi..

    ReplyDelete
  4. tak sabar nak tunggu bulan Ramadhan

    ReplyDelete
  5. wahh.. dah besar dah zarah. raya ni tentu dia seronok...

    # terima kasih sudi join.. blog ini tersenarai di http://www.mialiana.com/2014/06/senarai-url-blog-5.html

    ReplyDelete
  6. InsyaAllah kita akan sama2 menyambut Ramadhan pada tarikh 29 june 2014 ... Mogakita dapat bertemu RAMADHAN 2014 nanti ... InsyAllah ..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.