Kelab Blogger Ben Ashaari

Monday, 2 June 2014

Kesunyian bila ..

Assalamualaikum w.b.t.. Malam ni rasa macam sunyi je.. Rasa macam duduk sorang-sorang je dalam rumah ni.. Kenapa? Sebabnya isteri Eraz tak berapa sihat, jadi lepas penat bekerja, memang dia beritahu nak rehat lelapkan mata sekejap.. Zara pulak, tiba-tiba tidur la jugak.. Agaknya penat main kat nursery kot..

Then, bila dah dua-dua di alam mimpi, mula la kedengaran suara TV je.. Aiii.. Sunyi la pulak.. Sunyi pulak di rumah sendiri.. Itu yang jadi tak best.. Kalau outstation, ok lagi kan.. Memang tak boleh bayang macamana kalau kena hidup sorang-sorang.. Tanpa mak, tanpa ayah, tanpa isteri, tanpa anak dan lain-lain.. Minta jauh..

Tapi sekarang, mereka dua-dua dah bangun tidur.. Dah bising balik rumah ni.. Dah kecoh semula suasana.. Tiba-tiba Zara buat bunyi macam menyanyi..Aik.. Mana dia belajar ni.. Bunyi mulut je sebab tak boleh bercakap lagi.. Hehe..

9 comments:

  1. Alahai. :D
    Bila dengar eraz berEntry pasal family,
    teringin la plak berumah tangga. hahaha.
    Adehhh ^^"

    ReplyDelete
  2. Hahaha..mesti meriah rumah dgn suara Zara. Nyanyi sbb nak hiburkan ayah dia. ^_^

    ReplyDelete
  3. selamat malam pemilik blog ^_^
    comelnye baby

    ReplyDelete
  4. zara dah adik nanti lagi meriah.. eh..:p

    ReplyDelete
  5. Wahwah. Ikut muka bro la Zara. Sgt ketara dr pandangan tepi. Ihiks..

    ReplyDelete
  6. dah pandai nyanyi yer?zara , zara..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.