Kelab Blogger Ben Ashaari

Saturday, 14 June 2014

Puding Oreo


Assalamualaikum w.b.t.. Ini gambar yang isteri hantar tadi.. Katanya Puding Oreo in the making.. Hasilnya kena tunggu Eraz balik kerja nanti.. Maklum la kerja di hujung minggu kan.. Special ni katanya.. First time dia mencuba.. Eraz memang suka oreo.. Siapa pernah try buat? Kalau google memang banyak nampak gambar-gambar sampel.. Tapi rupabentuk nya bergantung kepada si pembuat.. Betul tak? Apa-apa, kejap lagi boleh tengok hasilnya.. Siapa nak resipi Puding Oreo atau cara membuat Puding Oreo ni, boleh la google.. Memang banyak! Menjadi atau tidak, bergantung pada anda.. Hehe..

12 comments:

  1. Oh tolong update bila makan nanti. hahahah cepat sikit balik kerja :DDD

    ReplyDelete
  2. Penah jgk buat.. Anak sy mmg suke oreo

    ReplyDelete
  3. Wah wah wah ..nak resipi kena google hehehe ..Mesti yang ni sedappp nie ..Nak resipi yang ni jugak yang ni jugak ..heheehe........

    ReplyDelete
  4. Ini ler rupe sebelum siap puding tu eh? Terbace entri yg kemudian baru yg ni.

    ReplyDelete
  5. penah buat aiskrim oreo, tp puding blum lg...agaknye mesti sedapkan..

    ReplyDelete
  6. waaa...blh la update resepi ni nnt.. ^^

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.