Kelab Blogger Ben Ashaari

Saturday, 21 June 2014

Roti Gardenia

Assalamualaikum w.b.t.. Alhamdulillah sekarang Eraz dah ada kat KLIA.. Sekejap lagi akan fly ke Kota Bharu.. Doakan perjalanan Eraz selamat sampai dengan sempurna.. Eraz ke KLIA dengan empat orang.. Seorang ke Kota Bharu.. Seorang ke Miri dan Dua orang lagi ke Penang.. Masa lebih kurang sama je semua..

As usual, kalau kawan-kawan Malaysia Timur, sure borong roti Gardenia.. Kawan tadi borong sampai dua kotak.. Katanya ramai yang pesan.. Ramai yang dah tahu kan pasal roti Gardenia memang tak masuk pasaran Sabah Sarawak.. Jadi ini dah jadi perkara biasa bagi mereka bila ke semenanjung..

@KLIA

6 comments:

  1. Hehehe member akak dariSarawak kalau dtg Semenanjung pon borong sakan gak roti ni Eraz ..Kadang2 diaorng minta sedara mara diaorg kat sini poskan guna POS LAJU ..

    ReplyDelete
  2. Eh? Iyeke? Sarawak & sabah takde roti Gardenia. Kesian ana baru tahu.

    ReplyDelete
  3. mmg xde pun..huk3..ada masuk tapi sush sgt nk dpt..klau balik kpg mmg mmborong bebyk..hehe..

    ReplyDelete
  4. Hmm..akan datang sampai la ke SS tu..

    ReplyDelete
  5. kadang-kadang apa yang ada di Malaysia Timur takder kat sini......

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.