Sunday 22 June 2014

Lilo & Stitch

Assalamualaikum w.b.t.. Alhamdulilah hari ni cuti selepas sampai dar KL semalam.. Alhamdulillah juga, wife pun apply cuti hari ni.. So! Kami bertiga cuti.. Ada plan? Semestinya.. Tapi sekarang masih di rumah.. Tengah layan filem di HBO ni.. Lilo & Stitch..

Stitch merupakan satu kartun favourite Eraz dari tahun mula-mula filem Lilo & Stitch dikeluarkan.. Sampaikan kawan-kawan di USM dulu panggil Eraz, Mr. Stitch.. Di Friendster dulu pun sama.. Memang di panggil Mr. Stitch.. Koleksi tu, tak payah cakap la.. Best friend sure tahu.. Sekecik-kecik mana pun Stitch, Eraz pasti akan nampak walaupun dari jauh.. Itu kata kawam-kawan la..

Zara sekarang ni pun ada baju Stitch.. Eraz beli sendiri.. Dan ada yang kawan-kawan yang hadiahkan.. Koleksi Stitch Eraz lepas ni, automatik akan jadi koleksi Zara la kot.. Tapi, adakah Zara akan suka Stitch? Jeng jeng jeng..

10 comments:

  1. Akak suka LILO heehehee ....kuakuakua.

    ReplyDelete
  2. Peminat tegar Lilo & Stitch rupanye..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haah.. Sangat sangat sangat tegar.. Hehe..

      Delete
  3. Lama xlayan citer kartun, mlm semalam baru terlayan doraemon kejap... Hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Doraemon, Shin Chan, semua dah lama tak tengok..

      Delete
  4. Hehe..feveret eraz eh?

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.