Kelab Blogger Ben Ashaari

Thursday, 26 June 2014

Siapa boleh teka?

Assalamualaikum w.b.t.. Budak dalam gambar tu, tidak lain dan tidak bukan, Zara Faleesya la.. Penat bermain, tu yang ketiduran sekejap kot.. Kejap lagi, bangun la tu.. Tapi, siapa boleh tek, baju apa yang Zara pakai? Hehe..

20 comments:

  1. Oh...tak tahu ler baju apa....hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nanti Eraz buat satu entri.. Insyaallah..

      Delete
  2. Baju yg papa zara beli kat kl kot?

    ReplyDelete
  3. kartun kot, tp tak tau nama apa...Hehe

    ReplyDelete
  4. Lilo and sticth kan kan? Bukan ke ary tu Eraz kata ade belikan. Alahai, comelnye..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lilo? Salah tu.. Stitch tu.. Errrmmmmm.. Hehe..

      Delete
  5. sekali tengok mcm tak dpt, pusing kepala sikit nampak mcm Stitch..:)

    ReplyDelete
  6. Nampak cam ada telinga panjang kat situ Eraz ..Adakah aianya KAMBING kat baju tu huhuu .tak dpt nak agak dahh .......

    ReplyDelete
  7. haha... letih berehat sebenatar...

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.