Kelab Blogger Ben Ashaari

Sunday, 15 June 2014

Terbaiknya Bahasa Melayu dia ..

Assalamualaikum w.b.t.. Gambar tu Eraz dapat melalui group Whatsapp rasanya.. Mulanya nak upload untuk dijadikan Santai Petang.. Tapi sampai je dari Machang tadi, banyak pulak hal kat rumah ni.. Plus dengan Zara lagi.. Handle budak kecik yang tak banyak ragam tu.. Dia perlu makan sebelum kul 8 dan mandi sebelum Maghrib.. Itu sebaiknya la..

6 comments:

  1. haha! bhasa alien ni hah..hihi..

    ReplyDelete
  2. Haha..ade keistimewaan ape org bhse alien cenggini. Dia bahan obama pun, obama tak tahu nak translate. XD

    ReplyDelete
  3. Sesekali cam lawak jer cam lawak jer ..raser nak tergelak jer ..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.