Kelab Blogger Ben Ashaari

Thursday, 12 June 2014

Kalau Dulu #1


Assalamualaikum w.b.t.. Haha.. Tiba-tiba nak buat entri ni.. Tentang Zara Faleesya la.. Kalau Dulu #1.. Kalau dulu (masa kecik lepas lahir), senang je nak tukar pampers.. Duduk diam je.. Sekejap je selesai.. Tapi bila sampai satu tahap, Zara dah pandai angkat punggung.. Bergurau dengan kami masa nak pakai pampers.. Tapi sekarang, masa nak pakai pampers, masa tu la dia nak main.. Terus balikkan badan, pergi sana sini.. Bukan masa susah lagi.. 

Itulah budak-budak nak membesar.. Semua akan alaminya bila dah ada anak nanti.. Terpaksa umpan sesuatu untuk senang nak pakaikan pampers.. Kalau tak pakai kan, habis la berselerak dengan hasil buangankan.. Tapi, ada ketikanya, Zara diam je.. Tapi sebagai penjaga, memang kena pandai la guna apa-apa taktik.. Bayi nak membesar ni, dia nak cuba pelbagai benda baru..

#Pengalaman #KalauDulu #Zara Faleesya #Kenangan

7 comments:

  1. Momen indah bersama anak kan bro ;)

    ReplyDelete
  2. hehehe..sabar jela..main kejar2 ngan dia

    ReplyDelete
  3. Dia nak membesar tu. Kene bg mainan kicing2 tu, baru dok diam la kot. Miahahaha

    ReplyDelete
  4. umpan dengan botol susu je lah hihi

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.