Kelab Blogger Ben Ashaari

Sunday, 22 June 2014

Mesti ada !!

Assalamualaikum w.b.t.. Kalau Eraz ke luar negeri, maksudnya outstation la, pasti dalam kepala set sesuatu.. Kalau tak lakukan, tak lengkap la outstation tu.. Apa dia? Sah-sah la dah tahu berdasarkan gambar tu kan.. Sesuatu untuk Zara Faleesya.. Paling tidak pun, pakaian..

Ya la, anak baru satu, macam-macam beli.. Anak dua lak camne? Sama jugak la kan.. Mana boleh lain.. Hehe.. Alhamdulillah, setakat ni semua baju yang dibeli, muat-muat.. Sebab bayi ni cepat membesar.. So risau tak muat je kan..

Gambar tu hasil pencarian papa Zara di KL baru ni.. Masa ni keluar sorang je.. Semata-mata dan dapatkan pakaian untuk Zara.. Senang dan bebas memilih.. Hehe..

8 comments:

  1. Huntung laa Zara, dapat ole2 selalu dari papa dia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah.. Kalau tak beli apa-apa, rasa tak best lak..

      Delete
  2. Wahh hebat tu Papa Zara ni ..biasanyanyerr org lelaki ni bab2 beli baju anak fail ..
    Tapi Papa Zara ni mmg TERBAIK la ... Mesti Zara suka dapat banyak baju ..
    Singgah menabung mr nuff ~ Astro

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah.. Setakat ni semua ok.. :)

      Delete
  3. Wah...dapat baju baru zara ye?

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.