Kelab Blogger Ben Ashaari

Sunday, 29 June 2014

Lamanya berdarah..


Assalamualaikum w.b.t.. Berdarah? Apa yang berdarah? Sebenarnya semalam dalam tengahari macam tu kot, wife Eraz pergi cabut gigi.. Memang sakit, tak tahan so dia decide cabut saje la.. Gigi geraham.. Rasanya yang bongsu kot.. Cabutnya dah selesai tapi ..

Tapi Eraz nak tanya, kepada sesiapa yang pernah cabut gigi geraham, berapa lama gusi tu akan berdarah? Citerkan sikit pengalaman.. Terima kasih..

16 comments:

  1. Cabut gigi bongsu? Ouchh..sakitnye. Tak pernah lagi cabut gigi geraham.

    ReplyDelete
  2. dah cuba tuam air batu?
    selalunya tak lama..mcm sy..tak smpai sejam dua dan berhenti..kalau masih sakit pun sy tuam air batu je..smpai rasa kebas.. huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini kes lama.. Dah refer doktor semalam, katanya memang ada kes berdarah sampai 2, 3 hari..

      Delete
  3. Replies
    1. Eraz memang tak de pengalaman. Hehe..

      Delete
  4. salah satu fobia..mohon jgn ketemukan diriku dgn doktor gigi..>.<

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama la dengan Eraz.. Syhhhhh... :)

      Delete
  5. Replies
    1. Kumur air garam, doktor kata selepas tak berdarah dah..

      Delete
  6. Salam Eraz ..Kak Lya cabut geraham bongsu tahun 2013..adusss mmg sakit dan berdarah sehingga 3 hari jugak la ..tapi takder l;a banyak2 sekaligus cuma darah tu akan selalu keluar ...MMg sakit bab gg bongsu ni ....Tapi lepas masuk hari ke empat tak berdarah dahh ok la cam biasa..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.