Kelab Blogger Ben Ashaari

Wednesday, 4 June 2014

Giveaway Jun by Syira Lokman


Assalamualaikum w.b.t.. Entri pagi ni Eraz nak ajak korang semua join satu Giveaway Jun dari blogger Syira Lokman.. Kalau apa yang Eraz tengok, ada 33 hadiah untuk diberikan kepada blogger semua.. Berat hati nak join? Tengok la hadiah dulu.. Mana tahu ada yang korang suka kan.. Klik SINI untuk tengok hadiah.. Siapa yang berminat, boleh klik banner di atas.. Tak lama lagi dah tu nak tutup rasanya.. Good Luck!

#support antara blogger

11 comments:

  1. singgah sini...goodluck...! =)

    ReplyDelete
  2. Good Luck Eraz! moga ada rezeki..

    ReplyDelete
  3. hai! diana singgah blogwalking dari ga yg sama =)

    http://blogilovegsc.blogspot.com/2014/06/giveaway-jun-by-syira-lokman.html

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum,..
    hye..TERIMA KASIH sudi sertai Giveaway Jun by Syira Lokman :D
    Jangan lupa singgah blog peserta lain eh..
    nantikan pengumuman pemenang beberapa hari lagi ^_^

    ReplyDelete
  5. TAHNIAH ^_^
    http://syiralokman.blogspot.com/2014/06/pemenang-giveaway-jun-by-syira-lokman.html

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.