Friday 13 June 2014

Jawapan penuh Apo Bondo Eh Ni Episod 3

Jawapan penuh Apo Bondo Eh Ni Episod 3

Jawapan penuh Apo Bondo Eh Ni Episod 3 | Assalamualaikum w.b.t.. Hari ni bising dengan rakan sepejabat duk jawap persoalan Jawapan Apo Bondo Eh Ni Episod 3 yang memaparkan gambar di atas..
Episod 2 dan 1 memang dah lepas la.. Apo Bondo Eh Ni Episod 4 tu tak tahu la akan wujud ke tak.. Hehe.. Icon tu Eraz ambil di Whatsapp sebab tak print screen.. Yang main tu member office.. Korang boleh teka tak apa Jawapan Apo Bondo Eh Ni yang gambar di atas? Macam tak logik je..

KILAUAN EMAS

Errrmmmmm.. Susah nak terjemahkan gambar di atas.. Mahkota tu memang berkilau dan emas.. Tapi gambar orang tu apa? Oklah.. Andaikan itu peserta Kilauan Emas.. Hehe.. Ini salah satu yang susah nak teka la juga.. Tapi suka juga main teka-teka dengan kawan-kawan ni.. Adios Amigos..

5 comments:

  1. Tak pernahmain tp rmi juga post kat fb tya jwpn

    ReplyDelete
  2. Hehee tak pernah main tapi anak Kak Lya main hahaha..sekejap2 tanya sekejap2 tanya ..post kat Fb tanya kawan2la tanya cikgu2 la adoiii ..

    ReplyDelete
  3. Dah wujud ep4

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.