Kelab Blogger Ben Ashaari

Thursday, 5 June 2014

Pengomen Tegar Blog ERAZ FADLI Bulan MEI 2014

Pengomen Tegar Blog ERAZ FADLI Bulan MEI 2014

Assalamualaikum w.b.t.. Alhamdulillah.. Macam biasa, Eraz akan umumkan blogger yang tersenarai dalam Pengomen Tegar Blog ERAZ FADLI secara Bulanan.. Kali ini ialah Pengomen Tegar Blog ERAZ FADLI Bulan MEI 2014.. Berikut adalah senarainya..
  1. Kathy R'bain
  2. Sukma Haron
  3. husna zahidi
  4. Akif Imtiyaz
  5. Ainim Suju
  6. Mohamad Khairil
  7. Farah Waheda Wahid
  8. Normi Nieza
  9. Ct Noraishah
  10. Naimah SiDiK
Tahniah sekali lagi kepada Kak Kathy R'bain kerana berjaya menempatkan diri di tempat teratas.. Jadi seperti biasa sebagai penghargaan, Eraz akan hadiahkan top-up RM 10 kepada beliau.. Tanda penghargaan kecil.. Apa-apa pun, jutaan terima kasih diucapkan kepada semua yang sudi komen di blog Eraz..

Kepada semua Top 5 yang tersenarai, blog mereka semua akan dimasukkan ke dalam Bloglist Eraz sepanjang bulan Jun 2014 ini.. Tunggu pengomen tegar blog ERAZ FADLI bulan Jun 2014 pula.. Terima kasih diucapkan kepada semua pengomen yang sudi singgah dan komen di blog Eraz..

22 comments:

  1. Tahniah semua. :D tak sangka saya nombor 6 huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih kepada semua yang support blog ERAZFADLI.COM

      Delete
  2. wahh tahniah semua...bilalah saya pulak ni..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih kepada semua yang support blog ERAZFADLI.COM

      Delete
  3. Wahh..tahniah2.. Tu tanda penghargaan la yea. ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih kepada semua yang support blog ERAZFADLI.COM

      Delete
  4. Alhamdullillah syukur pada Allah.nanti eraz PM kat fb baru ye?akaun yang lama dah remove la.terima kasih banyak2 eraz..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih kepada semua yang support blog ERAZFADLI.COM

      Delete
  5. tersenarai dalam bloglist!! hehehe
    terima kasih..dan tahniah pada yg lain..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih kepada semua yang support blog ERAZFADLI.COM

      Delete
  6. Replies
    1. Terima kasih kepada semua yang support blog ERAZFADLI.COM

      Delete
  7. Replies
    1. Terima kasih kepada semua yang support blog ERAZFADLI.COM

      Delete
  8. Replies
    1. Terima kasih kepada semua yang support blog ERAZFADLI.COM

      Delete
  9. wah tahniah tahniah sume! ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih kepada semua yang support blog ERAZFADLI.COM

      Delete
  10. Replies
    1. Terima kasih kepada semua yang support blog ERAZFADLI.COM

      Delete
  11. Replies
    1. Terima kasih kepada semua yang support blog ERAZFADLI.COM

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.