Kelab Blogger Ben Ashaari

Saturday, 7 June 2014

Kaki Ibu jari kaki !

Assalamualaikum w.b.t.. Kenapa amek gambar macam tu? Itu teknik namanya.. Haha.. Just kidding.. Nak snap gambar sebelum berbalut, agak seram sikit.. So balut dulu then baru snap.. Tapi snap nya, sparuh je.. Haha.. Itulah jadinya kalau kurang sikit berhati-hati kot.. Tapi malang tak berbau.. Kadang-kadang kalau berhati-hati, terjadi jugak.. Mungkin ada hikmahnya.. Ini hasil Eraz mengemas belakang rumah.. Tebang or kerat pokok-pokok belakang rumah.. Kena pun masa dah siap.. Masa tu nak mengemas dah.. Itu yang kata, malang tak berbau..

Terus mandi, amek minyak gamat, tisu dan plaster.. Risau darah keluar lagi melarat.. Belum potong lagi kuku yang rosak.. Baru kering darah dulu.. Seram jugak nak potong kuku tu terus.. Jadikan pengalaman untuk masa depan..

6 comments:

  1. Erk...sure sakit giler...acaner eraz nk pakai kasut?

    ReplyDelete
  2. Orang kata ade parut baru macho. Haha. XD tu tanda ingatan bahwa brder Eraz rajib tlg wife hari ni. Ecece~ ><

    ReplyDelete
  3. semoga cepat sembuh. kalau kena benda karat kena gi klinik takut melarat
    BW dari blog Kak Mia

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.