Kelab Blogger Ben Ashaari

Sunday, 8 June 2014

Balik kampung !

Assalamualaikum w.b.t.. Hari ni masih lagi bertiga sebab cuti umum kan, ganti semalam.. Esok dah mula kerja la.. Jadi kami semua akan balik rumah Ma Abah.. Pergi balik hari je tapi tengok beg nya, macam nak bermalam 2, 3 malam.. Haha.. Ya la.. Barang Zara sahaja dah dua beg tu.. Zara, pagi-pagi lagi dah bangun walaupun semalam, seawal 2 am dia bangun main..

Harapnya jalan tak jem sangat sebab majlis kenduri kawen banyak skang.. Lagi-lagi cuti sekolah.. Memang Kelantan jadi meriah di jalan raya..

#Let's go!

5 comments:

  1. Selamat pulang ke kampung ya Eraz & family ..
    Wah2 mmg lerr barang baby mmg banyak dari brg mak ayah dia ..
    Tambah2 tgh membesar cam Zara tu mmg perlu tukar lebih pakaian..

    ReplyDelete
  2. Wah..banyak barang anak dara tecik tu ye?

    ReplyDelete
  3. memang banyak sgt kenduri..sehari je 3 or 4 rumah..
    dapur pon tak berasap..:p

    ReplyDelete
  4. berhati-hati di jalanraya.....

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.