Kelab Blogger Ben Ashaari

Wednesday, 4 June 2014

Sebelum itu, Selepas itu, Disaat ini..

Sebelum itu :
Assalamualaikum w.b.t.. Sampai-sampai rumah petang, tengok si kecik ni ketiduran.. Penat betul nampak.. Kakak nursery kata, bekal yang Mama dia sediakan hari ni, habis! Banyak tu.. Susu pun minum banyak.. Main pun banyak la tu.. Sampaikan sampai rumah, terus tidur.. Baru ingat nak bawak dia jalan-jalan kat area depan rumah.. Awal tu balik hari ni.. Hehe..

Selepas itu :
Tapi tak sempat entri di habis di taip, dia dah jaga..

Di saat ini :
Selepas itu, terus tak boleh nak sambung menaip entri dengan Tab sebab Zara dah sibuk nak rampas Tab dari Eraz.. Nak selfie agaknya.. Hehe.. Sebenarnya ada lagi nak cerita.. Tapi tak pe la, masa tu nak bawa Zara tengok keadaan sekeliling di luar rumah.. Sekarang tak sempat nak menaip panjang.. Wassalam..

9 comments:

  1. wah kecik2 dah pandai selfie. :)

    ReplyDelete
  2. Comelnyerr dia ...Penat sangatt la tu ..

    ReplyDelete
  3. Bile Zara da bangun, nak menaip pun dah x boleh. Oke, comel sgt. Moge2 jd ank yg solehah.. :) mnghiburkan hati mama dn papa dia.

    ReplyDelete
  4. zara taw papa dya dah balik keje..hehehe..

    ReplyDelete
  5. Hooereiiii..papa dah balik kata zara..

    ReplyDelete
  6. Wah,pandai dia nak berselfie iye? haaha ^_^

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.