Kelab Blogger Ben Ashaari

Wednesday, 2 October 2013

Papa Eraz & Zara Faleesya Part I


Assalamualaikum w.b.t.. Mula-mula tu nak buat entri Wordless Wednesday je.. Tapi rasa macam tak puas hati.. Nak menulis juga apa yang patut.. Tapi untuk tajuk, tak tahu nak letak tajuk apa.. Haha.. Caption Gmbar : Masa ni Eraz tengah jaga Zara.. Snap gambar sebelum nak kejutkan Zara untuk nak lap tubuh serta tukar baju tidur.. Sebab tu rambut Zara tak terurus.. Orang tengah tidur la katakan.. Mandi pun belum tu.. Tapi papa nya mantain.. Haha..

#Masa ni suhu badan Zara on off.. Tak kata demam tak, tak kata tak demam pun susah..

Published with Blogger-droid v2.0.10

16 comments:

  1. Sdap btul zara tdo tu.
    Mimpi apa ler tu.
    Hehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau tengok anak masa tidur, memang nampak tenang giler..

      Delete
  2. gmbr tito je si kecik tu.. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya la.. masa bukak mata, masa papa main dengan zara..

      Delete
  3. Replies
    1. masa tu memang tengah best tidur..

      Delete
  4. Replies
    1. mimpi papa nya tengah mengulit kot..

      Delete
  5. gebunya pp bby zara tu... rajin papa dia dodoikan... hihi

    ReplyDelete
  6. macam makin tembam je zara ni :)

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.