Kelab Blogger Ben Ashaari

Sunday, 6 October 2013

Tarikh Aidiladha / Hari Raya Haji 2013

Tarikh Aidiladha / Hari Raya Haji 2013

Tarikh Aidiladha / Hari Raya Haji 2013 | Assalamualaikum w.b.t.. Sedia maklum, pasti ramai yang dah tahu yang kita sebagai umat islam di Malaysia akan menyambut Hari Raya Haji atau Aidiladha pada 15 Oktober 2013 ini iaitu hari Selasa ianya berikutan 01 Zulhijah 1434 Hijrah jatuh pada 6 Oktober 2013 Masihi.. Entri ini bagi siapa-siapa yang belum mendapat berita.. Semalam dah diumumkan tarikh hari raya haji atau Aidiladha 2013 ni.. 

Selasa dan 15 Oktober 2013 merupakan tarikh hari raya haji atau Aidiladha 2013, bermakna ianya jatuh pada tengah-tengah minggu.. Sure ramai yang akan mohon cuti Isnin tu kan.. Tapi lupa, selain daripada Kelantan, cuti Raya Haji sehari je kan.. Kami di Kelantan, 2 hari!

8 comments:

  1. Assalamualaikum...kt sandakan sabah pn cuti hari raya haji sehari jer...Diana x apply cuti hari isnin,coz cuti tahunan da hbis....^__^..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikummussalam.. Cepatnya habis cuti..

      Delete
  2. sekejap betul masa berlalu... tup2 nak raya haji dah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu la pasal kak.. Rasa macam baru je raya haji..

      Delete
  3. untung ler Kelantan sambut 2 hari....hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. dari pada dulu lagi kami dapat 2 hari.. hehe..

      Delete
  4. bla umun nyer tak thu la..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. umum ape? tarikh hari raya ke? semalam kan..

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.